My crazy autfit (eller hur de stavas.)

Okej i dag hade jag en autfit som jag blev ganska ut tittad för, men orka bry sig... Jag hade min Tina Turner tröja, ett svart linne, badbrallor och taits under, min nya halsband plåt niklas och sen hade jag mina BMW skor.... (stålt)

 


I dag hade vi bara en lektion och de var matte och jag kom 15 min sent för de var fel på tågen och sen mötte jag jacuqii och hon skulle ansöka om sommar skola sen gick vi och åt och sen solade vi och gjorde lite kort...



Efter de så åkte jag till ängkärr och sa hej till Emelie A och sen åkte jag till stan och träffade Martin och vi satte oss och fika och våra ämnen som vi snackade om var sex, p-rullar, när man e kåt och vem man skulle visa brösten till. Jag undrar lite vad de runt omkring oss tyckte om de, jag tänkte inte så långt, haha!
Sen hämtade vi Jenny hans tjej vid penden...

Någon jag träffade i slussen, haha. Han var väldigt stark och stillig ...

Nu ska jag gå och göra mat, i dag blir de tacos, mums!

Ester vet du, jag vill läsa dig blogg <3


xoxox

Kommentarer
Postat av: Anonym

just tusan! Jäkligt snyggt halsband också! puss!

2009-05-09 @ 13:18:35
URL: http://exquisiteindeed.blogspot.com
Postat av: ester

förresten heter pojkvaskern på bilden anton? tror att jag känner honom i så fall...

2009-05-10 @ 17:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0