Nationella i Matte

Dan började med nationella i matte och de var lätt, eller de kändes som om jag kunde och fattade de som frågades och sen om de gick bra de vat jag inte med de kändes så i alla fall. Sen åt jag mat med Maja, Olivia och de. Nu sitter jag i biblan med Olivia och bara inte gör någonting eller jag skriver ju här men inget annan sp. Snart ska vi gå på den frivilliga Sh inför provet på torsdag. Sen ska vi gå och titta på musikalarna.

Efter de ska jag gå och hämta ut min brors grejs som han köpt på mitt namn eftersom man behövde var 16år och han kunde inte hämta ut den för man behövde mitt leg, haha!

Juste igår var jag hos frida och connor och pluggade lite matte till i dag och jag fattade för en gångs skull. Ska ditt något mer innan nästa nationella på tisdag så jag klarar den med, hhi :P och innan var ajg och tittade på ena halvan av teater 3:ornas slut prodjektion. Den var okej, man fick hänga med i svängarna. M.n de har ju gjort den själv så de var duktiga!

puss o kram

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0