Onödig dag...

I natt så sov Maja här och jag är sjuk tröt när jag vaknar. Men vi drar till Sv där vi tittade klart på filmen ''Brother, o brother where are thou'' och den är lika bra varje gång eftersom jag inte ser den så ofta. Sen hade de andra eng prov så jag gick till bibblan och sen kom jacuqii ditt och vi gick och åt sen kommer andra efter. Efter de så slutade vi så Maja, Max och jag gick hem till max för han skulle typ bytt skor men vi blev typ kvar där i en timma för vi skulle se om vi kunde hitta något att göra på kvällen ( de tjafsade fett mycket :( ...) Sen skulle Maja och Max hem till Maja för att dusha och jag började känna att jag började få huvudvärk och så behövde jag bytta skor så jag drog hem. Direkt när jag kom hem gick jag upp och la mig och sov till halv 6 (kom hem vid 2 halv 3) när jag vaknade hade jag ännu värre huvudvärk så gjorde mat och åt men de känns inte bättre så fick säga till dem att jag inte kunde hänga på. snyft!

Nu håller jag på med en eng grej om Australien som jag ska kunna redovisa på tisdag och jag kan ju så klart inte någonting så lite av den helgen kommer gå åt till de... Jag hatar att få ont i huvudet när man ska göra något kul :*(

Juste i dag fick jag oxå vet att jacquii kanske inte kommer gå kvar nästa termin för hon har så mycket frånvaro. Och de tycker jag e jätte träkigt ju!
Kämpa vännen min!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0