Rugby, Möhippa å Stan

Vid 12,20 hämtade vi Maja på stationen igår för att åka till rugby matchen eller tuneringen som Max hade. När vi kom ditt började precis en match och sen förlorade dem och den andra vann dem. De spelade bara tre matcher under den dagen och max var jätte duktig (tror jag) eftersom jag inte vet huthan spelar annars men de såg bra ut. (De var första gången jag såg en rugby match). Sen drog vi hem till Max, och hans kompis hängde oxå på.




Vid fem åkte jag till odenplan och mötte upp mamma för ja skulle på möhippa för min kusse ska gifta sig snart.... :P
Under dagen hade hon varit på spa och blivid fin och lite så olika grejer. Sen så åkte de till odenplan där vi mötte upp henne och kompisarna. De hade fått tag i en supper fin lokal. Vi åt go mat och samtidigt öppnade hon presenter som hon fått av oss men de var inga vanilga presenter utan alla fick ta med sig en sak från ett mine med henne och sen skulle HON berätta vem de var i från och var som hände (i minnet) skit kul. Efter ett tag knackade de på dörren och kompisarna sa Emelie (min kusse) får öppna och sen stod de en kille där med bandspelare och ja ni kan kanske gissa vad hon trodde de var, och för er som inte fattar trodde hon att devar en STRIPPA! Haha...
Men han presenterade sig sedan som bartendern som skulle göra drinkar till oss, supper goa!
Sen dansade vi och tittade på euorovisen finalen eller vi lyssnade bara på sveriges bidria sen gick de på ljud lös och annan musik kom från högtalarna, sen såg vi ju att norge vann, kul... och på deras nartionalldag och allt, hihi!
Kom hem vid halv 2, va sjukt tröt i dag.


Emelie


Anna, så underbar !


Men i dag hade jag bästämt med Martin att vi skulle ses kl 1 vid tc så fick inte sova så länge men de gjorde inte så mycket och jag tycker om att träffa honom. Vi gick runt i stan och snacka och sen fika vi och fortsatte lite till och sen satte vi oss vid sergel rondellen och där satt vi i solen och snackade ett bra tag innan vi gick och köpte glass och gick tillbaka ditt vi satt. Och när vi eller rättare sagt jag hade ätit klart min glass så kom Olivia och Maja och vi snckade lite tills jag såg Dogge och sprang och hälsade på honom, lite kul. Men sen gick jag tillbaka till Maja, Olivia och Martin men Martin tyckte vi snackade lite för mycket om killar så Martin drog men men... Sen sjöng jag och Maja norges nationall sång (som jag inte kan så ni kan ju tänka er hur de lätt) Sen drog jag med...

Ja de här vi min helg och den var riktigt kul. Den här veckan går vi bara i skolan i tre dar mån. tis och onsdag för på torsdag är de kristihimmelfärd och på fredag får vi ledigt, skönt. Men på tisdag har vi matte nartioella del 2 så vi får se hur de går. Önska mig lycka till på de asså.

NORGES NATIONALL DAG I DAG, SMILE! (for Maja)


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0