Skit dag...

Dagen började med att vi spelade vollyboll och sen fotboll  och där fick man ju ingea passningar som vanligt, suck! Sen lunch som inte var gått. Sen teater och där fick jag jobba med Shema som jag inte kan jobba med, för jag fattar inte henne. Sen på engelskan fick jag se mitt nationella prov (skrift) som jag tyckte gick jätte bra och var jätte stållt med. Men så ser jag betyget och de var G-, suck gu vad irriterad blev. Sen skulle jag till åhlens och titta på en badräkt som jag skulle köpa. Men den satt inge bra... ( som vanligt )
(Nu blev de mycket 'sen' ord, om ni hajar)

Nu måste jag göra lite SH och SV för där ligger jag efter känns de som, för jag fattar ju ingeting. :(

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0