Nationella + barn vakt

Oj, nu har mycket att skriva. I går var jag ju barnvakt, okej jag och min bror. Först spelade vi lite fotboll och de var jätte kul förutom att jag fick stå i mål. Sen gick vi in och lagade mat. De blev ravioli för se som bor där har för tillfället inge kök, bara en spis och ett kylskåp. De var supper gått men jag säger bara lukta aldrig i en sån burk, de luktar spya. Jag fick äran att skölja ut och göra fint dem i badrumet som var en tillväliga hand disken. Jag stod inte änns i badrummet utan utanför medan handen fick hålla i burken och vattnet fick ströma. Alls de var ju ''äkligt'' på ren svenska, jag fick hulkningar... uch!
Sen åt vi glass och gick ut igen. Vid åta skulle de gå och lägga sig. Jag läste en saga eller två sagor för den minsta, de blev mumin och bamse. Pappan kom hem vid 21....

I jag hade jag nartinella i engelska (lyssna,skriv delen) och de var sjuk svårt om jag ska vara ärlig. VIst de var lite jag fattade men inte mycket. Men får alltid hoppas att de gick bra så att jag i alla fall går ett G!
Ena delan lyssnings delen handlade om Wanda Jackson och vi fick även höra en låt, de var den här;

(Wanda Jackson - Let's have a party)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0