Varm, varm sommar dag!

I dag är de SOL och de blåset lagom kala vindar. I dag skulle vi komma till teaten för vi hade ingen idrott. Vi skulle se 2:orna när de hade teater ute. De var varmt och helt okej. Sen gick jag, Isabelle och Olivia till 7 eleven och jag och Isabelle köpte varsin glass, va tusan de är ju fan sommar nu så.... Gu va gott de var. Jag köpte en pigelin. Sen satte vi oss på skolgården i solen och gottade oss. Efter de hade jag engelska föredrag och de var lite pirrit men de gick jätte bra, ja fick även höra en frisör tjejs land som hon forskade om. Han hade USA och jag Australien...

Nu ska jag till mammas jobb och sen till uppsala. Kan ske ska hämta min avslutnings klänning hos min kusse!

Nu börjar (man) jag räckna ner till sommar lovet... I dag är de13 dagar om man räckan med dagen vi slutar och bara 8 skol dagar. O de är ju supper lite... :D happy!



xoxo ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0