Vet inte riktigt!

I dag gjorde jag inte så mycket, gick på vid 10 och tittade på Tv och gjorde mig ordning sen åkte jag till kärtorp och tittade på 3:ornas slut prodjektion grupp två eller team alex. Och den var faktiskt bra och jag tyckte den var bättre än den andra men de båda var bra på sitt sätt men de här var bättre lixom...
Under natten är jag barnvakt till mina kusin barn Oskar och Anton men de sover nu. Och jag har precis gjort lite chocklad pudding så de ska bli gått när den väl är klar.

Juste jag har sagt i tidigare inlägg (tror jag) att jag skulle var med Emelie K i dag men så blev de inte eftersom teaten började kl 1 och slutade halv 5 så vi ska kanske ses näste fredag för hoppnings viss.

Ses i morgon xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0