Vilken jävla morron!

Att var bra tills jag upptäkte att jag skulle vara i skolan om 30 min. Då springer jag ner till pappa och frågar om han kan sjusa mig och att jag är för senad. Då säger han att de inte är någon idé eftersom de är så mycket köer och sen sa han du får väl skynda dig... m vist ett problem bara de tar en timma för mig till skolan och jag hade en halv timma på mig. Jag blev fett lak och stampa och slåg igen saker så hårt jag kunnde haha! Sen så jag smikar och borstar på 2 sek och springer ut till bussen. Sen när jag väl är i fridhemsplan kl 8,45 så ramlar jag i rulltrappan... senkom jag fram till skolan 8,50 då jag gjorde matte nationella del 2. Efter de mat och teater, de var betyg snack o jag fick VG :D

Maja hängde med hem. Vi tittade på film och sen åt för att sedan gå igen om hela älta och sitta på bryggan o snacka. Hon kanska ska sova här får se vad mamma säger men men...


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0