._.

Igår var vi på foto mässan. (Där träffade jag Martin och den där andra tjejen. Och jag har ingen kommentar på möttet.) De var jätte kul skulle viljat stannat någon timme till men vi åkte till mina kusiner. Där åt vi och fika sen spelade vi spel och de fick väl sådär.

I dag var jag uppe tidigt och körde med mamma. De gick okej lite läskigt i vänster svängar. Sen åkte vi till forum nacka där jag köpte en pressent och sen stod jag och vänta på mamma och pappa i en och halv timma för jag hade igen mobil. Och om jag skulle börja leta då och de skulle komma till ditt jag sa att jag skulle vara så skulle vi ändå inge hittat varandra.

Sen sov jag.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0