Clawn

Hej jag vet att jag inte bloggat på ett tag men de beror på olika saker. Men tänker inte ta dem nu. I förra veckan när jag satt på tåget och skulle sätta på musik i lurarna så fick jag på radion på någont konstigt vänster och till min stor förvåning så funkade den. Alltså radion på min mobil funkade i en tunnelbans tunnel. Fattar ni?! Jag blev sjuk chokad!
Ja jah skit i de nu..

Jag vad ska jag bertätta mer då?!

I dag började vi med clawn på allvar. Vi fick 10 min på oss att hämta kläder och sen fick vi fixa snöre till våra näsor och sen vakna upp som en clawn sen skulle vi hitta ett flyttbart objekt i rummet. Efter de fick vi gå upp en och en på scenen och visa upp objektet som clawn.. om ni hajar vad jag menar. :D

Jag sist men inte minnst vill jag skriva:  slhi slkd ls fjsnfd slkm is- lkns linsfnjk un ujlsf öisz nölsdi dkj dlk slieou lsoj  öslie n kfslif lskndflö ifnsdö ijnsndfgu.

Den jag skriver till förstår vad de betyder och vad jag menar.

Okej jag tänkte lägga ut en clawn låt men de blir den här i stället. Ett låt förslag från min bror och som hade fått hört den i dag var en kompis. Jag Tycker den är grym, vad tycker ni? Jag kan ju säga att jag bara as garva!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0