FJÄSKA!

 I dag vad rektorn med oss hela dagen. Visa lärare, nämner inga namn men de gör matte och idrott fjäskade lite. Men men. Idrottsläraren blev arg på oss för att vi kom 3 min sen för att vi bytt om. Men annars så är de hon som kommer sent.

Men men sen träffade ja Martin och vi åkte till sickla och åt sen gick vi till donken och satt där.
När vi skulle säga hej då skulle han krama mig och sen ville han lyffta mig och de vill inte jag så jag ''sprattlade'' och då knäcktes min rygg och jag fick skit svårt att andas...

Dagens fågetecken:
Isabelle och jag står i matsalen, i kö till att ta mat och vi snackar om svininfluensan och bibvärkningar osv. Axel stod bakom mig. Och helt plötsligt säger han något som vi inte hör. Isabelle säger ''va'' med en lite bitchig minn. Då säger han: ''De är i alla fall varma brön i dag''

VAD HAR DE MED SVININFULENSA ATT GÖRA?!!?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Isabelle

bitchig min? hahaha

2009-11-07 @ 16:44:07
URL: http://belles.webblogg.se/
Postat av: Lina

Ja jag vet inte hur jag skulle förklara den.. hah

2009-11-08 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0