Fredag den 13:onde

Dagarna bara går och går. Jag kan ju säga att i onsdags var jag med på Tv på Oskyldig Dömd. Har lite bilder:


Jag

Jag

Jag

Ester och jag

Ester och jag

Jag och en tröt Olivia

Jag


Om ni vill se: http://tv4play.se/noje_och_humor/oskyldigt_domd?videoId=1.1327753

Och i torsdags gjorde jag omprov i psykologi och de gick eller kändes bättre än förr gången. Sen när jag skulle dra så började en kille snacka med mig vid namn Sebbe (Sebastian) och även känner Sandra S och Linnea. Vi snackade och sen skulle han köpa pizza och jag hängde med sen åkte jag till solna och Psykologi gymnasiet där Emelie K går. Hon och två till gjorde ett slut projekt och de blev jätte bra. De hade ett band, dansare och en sångare.

I dag på lunchen åt jag med Syrran <3 de var jätte trevligt. Sen Efter skolan gick jag på en casting. De fotade oss bara sen ska de ta kontakt med oss i mitten av nästa vecka.
Idag är de fredag den 13:onde då alla säger att de är en oturs dag men jag har inte haft någon otur i dag över huvudtaget. <3
FREDAG DEN 13:ONDE ÄR EN TUR DAG!

xoxo


Kommentarer
Postat av: ester

hehe olivia

2009-11-14 @ 08:26:52
Postat av: Liia

´jo vet, Jag hittade några bilder på dig med. Men sen fanns de ju en närbild på dig när Persbrant går ut eller när de är... men fick ingen bra skärpa på den. Men om du vill se den kan ju jag försöka igen! hah!

2009-11-18 @ 13:27:53
URL: http://zinix.blogg.se/
Postat av: Emmy

Fan vad kul att du var med, när du läser det här så smsa mig!

Saknar dej baby <3

2009-11-18 @ 21:07:26
URL: http://baraemmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0