Mange <3

Nu har jag precis kommit hem från Tutto Italia, en resturange i sickla där min kusin jobbar som jag tycker är såå COOL! De var VIP kväll och gå klart man blir bjuden och kommer. De var jätte god mat och de var jätte mysigt. Ska ju på VIP kväll på tisdag oxå så får se hur de blir.

Dagen har varit helt okej. Tyckte de var lite synd att vi inte hade någon clown eftersom Mia var sjuk. Men men vi får ju ha de på onsdag då vi har öppet hus.

Efter skolan var jag med Sofie och Maja. Ville hitta lite nya kläder men tycker egentlignen ingenting är snygg. Jag sa till Sofie att jag skulle vilja ha någon som går in i en affär och bara tar kläder utan att tänka och säga de här är din still och när jag testar ska den vara perfekt så som jag vill ha den. Då säger hon ja men de är ju de jag försöker.
Hon och Maja fick gå runt i en affär och hämta kläder till mig som jag skulle testa. Dem var jätte fina men inte riktigt jag. Jag kände mig lixom lite för tjejig eller nått... Fick testa ett par jeans som faktiskt var snygga och då får jag som kommentar. Fan vilken snygg rumpa du har, man ser ju aldrig den på dig!
Haha, okej då vet jag.. Kanske ska börja visa den då... haha!

Sen åkte Sofie och jag och Maja träffade Max och gick hem til honom. Där visade han något spel på datan som jag inte hajade ju mycket av, men man skulle typ bygga en djur park. Jag och Maja lågg och kollade på The city i stället och ett avsnitt som båda sätt ett antal gånger.
Sen drog jag hem och åt en pannkaka för att sedan gå på VIP kvällen....

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0