Ny soffa

I dag har de hänt lite saker. Först krattade vi gården för andra gången. För efter en dag efter första gången så syndes de inte ens att vi gjort något.
Sen åkte jag och mamma och körde bil. De gick jätte bra. Körde mycket på väg och sen hem.
Efter vi ätit åket vi och titta på soffor, ska köa nya. Vi hittade några jätte sköna. Men vi gick hem och mätte lite. Och jag tror vi har bestämt oss. De blir röda med svart tårtbitar.
Vi har oxå mublerat om i vardagsrummet. Ser lite anurlunda ut när man kommer ditt nu.

I går hände inte så mycket. Men på kvällen vad jag med Martin. Vi hyrde en skääry move som handlade om några ungdomar på halowin... vi fattade inte så mycket sen såg vi en film på Tv som var jätte spänande. Handlade om en man och en kivinna och måste göra en massa grejer för att deras dotter inte ska dö...
Om jag inte har skrivit de så var jag med Martin efter skolan i fredags och i lördags så lämnade jag oxå in min data.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0