orkar inte skriva

Orkar inte skriva i bloggen just nu. Har så mycket att tänka på. Kompis 1 och kompis 2 dom är jag tänker på. Jag fattar inte och jag vet itne vad jag ska göra. Men men men men men ne de finns inga MEN. Jag skulle snackat med dig i måndags men jag hann inte. Jag vill inte ha de så här. Du var en av mina bästa vänner och de är inte många som kommer så långt som du kom in på mig. Jag litade på dig men nu vet jag inte var jag har dig. Jag vet inte vem du är de är därför jag inte vågar. Kan inte du ta kontakt med mig i stället? Om du vill att vi ska bli vänner igen...?!

Skolan går piss och jag kommer inte klara omprovet.
 Kommer få Ig och sen nästa år måste jag läsa 300 poäng och hur fan ska de går till?

Till kompis 1


Till kompis 2


Två låtar de de två jag ÄLSKAR men har förlorat! Ni betyder mycket för mig!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0