Skrev fel!

Jag skrev fel i fredags så här skulle de vara:

Grisen den har fyra ben
och tuppen den har två
snoppen den har inga ben men den kan stå ändå!

Så nu fick ni veta de.

I går var jag på gymnasie mässan och nej inte för att stå och reprensera st eriks utan med min bror och mamma. Martin ska jag börja gymnasiet nästa år. Och vid en skola som hete Caibergymnasiet (tror jag de stavas) så snackade vi med en tjej som valt media som jag oxå valde mellan när jag skulle välja gymnasium. Och de lätt så jävla kul, att nu har jag bestämt mig att jag ska hoppa av teater linjen opch börja media i stället.
Ja, sen var ajg ju och titta på GETTING MERID som Max och Stefan var med i okej den var bra.

Vid fyra mötte jag martin och vi drog hem till Cim som bode i Handen. För sen skulle vi på en spelning i märsta men de blev inte så för jag och Martin och några andra var inte 18... Så vi satt i Cims lägenhet och spelade sälskaps spel och drack lite olika saker. Först Monopol där jag förlorade. Sen gick vi och mötte några och gick och åt på pizzeria. Juste de hittade en cykel oxå... Vi drog hem igen och spelade diamanten där jag vann och sen något fråge spel som jag kört förut eftersom jag har de hemma. MEn de var kul men Martin och jag förlorade. jag sugger på geografi och presidenter och så klart fick jag ju frågor om de, Martin var inte till så mycket hjälp han svarade bara torsten tror jag de var.
Sen åkte Martin och jag hem. Jag mådde inge bra men jag vet inte vf!

I dag fyller PAPPA år, Grattis till honom. När jag kom hem i går så sjöng vi för honom så jag slapp gå upp i morse. Mamma och jag bakade lussebullar och jag åt deg oxå :P
Sen fick jag plugga lite.
Just nu har jag precis kommit hem från Sara där jag var och lämnade en födelsedags persent.

xoxo


Kommentarer
Postat av: linneaa

Jag vet att vi inte hänger så mycket, men våran klass skulle bli mycket tråkigare utan dig :/

2009-11-24 @ 18:04:24
URL: http://finastisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0