13 Oktober

De var 17 år sen haf föddes till danna värld.

Först var jag som sagt och åt med min syrra och de var jätte mysigt. Sen när jag kom in i klassrummer så stälde sig alla på sina stolar och sjöng för mig.

 
(Jag vet att mitt namn är Lina men Lisa och Lina, va fan de är ju bara ett n/s som är skillnaden)

I dag har jag blivit grattad av:
Helga
Sara
Veronica
Martin
Isabelle B (sagt de tre gånger, förvånar mig inte om hon säger grattis i efterskott i morgon, hah)
Emelie A
Sofie L
Ester
Sandra L
Olivia
Emelie (kusin)
Max

Änså länge ''bara'' dom.

Efter skolan följde jag med Isabelle och leta efter en hår salong där de gjorde hål i öronen och men de var lättare sagt än gjort. Typ ingen gjorde de och när vi väl hittade en så skulle hon som gjorde de komma kl 5... Hon skulle skulle gå i morgon.

Isabelle hjälpte mig några bilder på min födelsedags klädsel;






Påväg till slussen fick jag sms från El giganten att jag kunde hämna min data så jag mötte pappa i sickla och fick din dator igen.

Håller på att ladda in bilder till min foto ramm...

xoxo


Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha man kan aldrig säga det tillräckligt många gånger =P <3

2009-10-13 @ 20:44:51
URL: http://belles.webblogg.se/
Postat av: ärt

Jag hoppas du hann läsa mitt inlägg innan 12. <3

2009-10-14 @ 02:30:45
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0