Allt för min syster

I dag har jag varit med Martin. Vi var på bio och såg allt för mín syster och den var bra. Har tänkt mig någat annat men den var se värd ändå, verkligen.

Vill skriva så mycket mer men vet inte hur jag ska skriva de. Jag undrar varför människor säger så mycket men de visar inge utan allt är bara hela tiden ord.  De är som om de säger de för att man ska må bra eller för att man ska lita på den men varför ens säga något som de ändå inte är sanningen?

Snackade med Emelie A i dag oxå och vi ska gå och se This is it. Ska bli jätte kul, har inte träffat henne på sjukr länge!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det kommer bli as bra!! Jag saknar verkligen dig så det kommer bli BÄST :DDD

2009-10-29 @ 23:00:01
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0