Linas Bar!

Bilder från säbyholm.

I dag, en vanlig dag. Mötte ärt på väg till skolan och sa som de var med museumet men hon tyckte att jag var töntig och trode inte jag var seriös, sen gick jag. Tyckte inte de var så kul eftersom hon vet ju inte hur jag har blivit behandlad förut, och hur många som har tragit mig förgivet som hon gjorde.
Sen sanckade jag Olivia och vi e vänner igen och jag förklarade hur jag kände och hur hon kände och trode.
Sen på estetiska orgenteringen så fortsate jag att skära ut min bild som ajg har lovat att visa upp men jag ångrade mig lite för jag vill visa den för hon de föreställer först. Sen kanske jag lägger ut en bild. Sen tyckte jag den och de gick jätte bra. Men såg att jag kanske skulle ha tryckt lite hårdare, men men nu vet jag de till nästa gång. Den ksa torka och i morgon ska jag hämta den. Får inte glöma bort att strycka den eftersom om jag inte gör de så försvinner trycker om jag tvättar den.

Ska äta lunch med min syster i morgon och jag var och letade efter var de låg men jag hittade de inte men tittade på kartan när jag kom hem och jag hade gått helt fel. Men nu vet jag hur jag ska gå så i morgon kommer jag förhoppningsvis inte gå fel. Men på min vandring så gick jag för bi det här;



Hur coolt är inte de att ha en bar som heter äns namn. Måste gå ditt och ät någon gång. Någon som vill bjuda... hah.

Ja, som jag hoppas att alla redan vet så är de min födelsedag i morgon. MIN 17 ÅRS DAG"!
Har redan fått ett grattis i förskot av min kära vän Isabelle B, tack darling!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0