Du är som söt choklad

Persenten från Ester <3





I dag fick jag min födelsedags present av Ester som var en massa små godis, jätte söt. Tack Ester, de var den sötaste present jag någonsin har fått.

DUu är alltid så giullig och snäll mot mig och de tackar jag dig för. För att jag får vara med dig och Sandra. OCh jag ÄLSKAR de ni snackar om!

TACK för att du lysser upp min dag!

 

 



Asså i dag gjorde jag bort mig fett mycket. Kommer inte säga på vad men jag ville värkligen ha den dära.... jaää. Ångrar mig fett mycket nu och önskar att de jag inte gjorde så men gjort är gjort men får försöka få den en annan gång.

Jag precis kommit hem från Sara, jag har visat henne tröjan. Och ja bilden var på henne. Hon blev jätte glad. Jag älskar att vara med henne. Sa och Grattis till min födelsedags syster.

I morgon ska jag träffa Martin <

xoxo


Kommentarer
Postat av: ester

Åh Varsågod Lina :)Hehe vilken tur för vi var lite rädda att folk skulle tycka att vi var typ sjukt elaka och dömande och så....

<3<3<3

2009-10-15 @ 05:57:32
Postat av: Sara

naw, va gullig du är! älskar dig :*

2009-10-16 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0