MVG!

Ja vad ska ajg skriva i dag, vad vill ni höra?
Ja ni kanske vill veta hur de gick när jag träffade Mikaela?
Jag träffade henne inte för hon hade 39´C febber. Fick ett samtal  från hennes mamma där hon sa att Mikaela inge kunnde träffa mig och att hon var jätte ledsen för de. Men men om man är sjuk då är de väl okej!

Dan har varit bra. På teaten fick vi våra nya dialoger som jag ska få göra med ''sofia'' Hah ne Sofie!
Vår dialog handlar om en mamma som är ett halvfnask och hennes dotten och scenen börjar med att de kommer in en läggenhet som är som en ''soptipp'' och dotten klagar på allt!
Ska bli kull att jobba med henne för har inge gjort de förut och vi ska vara bäst, nästa MVG!! hah!

12 dar kvar!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0