Med min volvo V40 ....

Jag vill fortfarande veta, och ha svar på mitt förr inlägg.

I dag har de inte hänt något sp. Jag och pappa har precis bytt till vinter däck på min volvo. De gick väl sådär för de som haft bilen innan hade skruvat bultarna för hårt så de var SKIT SVÅRT ATT FÅ BORT DEM. Men men de gick ju bra eftersom vi klarade de.


Har fått berömelse för låtarna jag ger er och här kommer ännu en skön låt. Den bästa låten!

I morgon ska vi har uppvisning för föreldrarna, får se hur de går men antagligen går de bra.


Bild tagen från Ester.
Bilden är tagen från dagen vi spelade upp för ettona. Sofie är min morsa som är ett halv fnask och jag som är hennes dotter som är ordningssam och klagar mycket.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0