Emmy <3

Ja nu har lovet börjat och jag veta upptateringen inge har varit så bra men de är de att jag inge gjort något sp så jag har inge haft något att skriva om. 
 
I dag har jag varit i stan med Emmy <3 som jag skrev om efter jag varit i Italien. För er som inte kommer ihåg de, ska jag påminna lite. Jag mötte Emmy första gången när vi var vid stranden och baddade med henne bror. Jag såg att hon tittade mot vårat håll men jag bara tittade tillbaka och sen inget mer med de. Nästa dag skulle vi till en gamal stad och upp på vulkanen Visuvio (eller hur den stavas). På den turen snackade vi för första gången. Hon åkte med sin pappa och jag med hela min fam. Vist var de precis innan vi skulle åka från den gamla staden som vi började snacka med varandra va, Emmy?
Ja i alla fall så sa vi något i still med; Fan va varmt de var att gå i den här hetan... och sen var våran vänskap igång!
När vi gick på vulkanen snackade vi hela tiden. Sen när vi kom till backa till hotelet möttes vi ner vi havet och låg i vattnet i timmar. Även nästa dag var de en dag i vattnat där vi låg/satt och snackade om allt och ingenting.
Jätte mysikt!
Emmy och jag gick lite i stan innan vi tog första bäsa café. Där satt vi i tre och en halv timma och snackade om de som hänt sen sist vi träffades som var på ung08, samma dag jag blev slagen.
De var jätte kul att träffa henne igen, har saknat henne fett mycket... Tack för den här dagen <3<3<3

(mueve la colita mamita rica)

Kommer du ihåg dom här låtarna Emmy... Den här låten säger vad vi gjorde på kvällarna, hah NOT!
Favorit låtar asså!
Haha fina minnen!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Emmy<3

Naaw hjärtat, åh vad kul vi hade i Italien, glömmer aldrig våra minnen, det var sjukt kul att träffa dig idag, känns som att vi har känt varandra i typ hundra år.

Love u babe! <3

2009-10-27 @ 21:29:22
URL: http://emmyochnattaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0