Ett underbarn

Hej i dag har varit en undlig dag. När jag står och väntar på Emelie K så kommer Sandra L fram och vi snckar lite. hon var i stan med några släktingar typ. Sen när jag träffade Emelie gick vi på vårat vanliga café först. Och där satt vi och nsckade ett tag innan vi gick till ett annat café på odenplan. Var jätte mysikt att vara med henne igen. Hon är den ända som kan få mig på bra humör just nu, och de älskar jag henne för!

Fick veta en jätte underbar sak av henne oxå och jag är jätte gald för hennes skulle för de. Så glad att jag har henne som vän...



Snackade med en väns tjej och hon och han hade snackat om vilka tjejer den andra tyckte va snygga och så frågar tjejen; tycker du Lina är de? och han svara, ne jag tycker inte hon e snygg...

Säger bara tack för den! Men du ska veta jag tycker om dig ändå!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0