Ödet?

Hon har lunginflamation. De kan bara vara ödet som säger att vi inte ska träffas mer. När hon väl vill träffa mig igen så blir hon sjuk!

Vet inte vad jag ska tycka. Om jag ska tycka synd om henne eller bara inte bry mig. Du får krya på dig!

Våra dagar kanske är förbi, de kanske är försent att bli kompisar igen, försent att ens försöka, försent för allt.

De är nog så att om man träffar en ny så misster man en annan. De känns så eftersom de händer just nu.

Jag saknar mer hennes familj att aldrig mer få träffa den. Den var så underbar som ett andra hem med fler syskon. Men får väl lämna de bakom min och gå vidare.


Kommentarer
Postat av: ärt

Det är aldrig försent, bättre sent än aldrig. å jag vet att du någonstans innerst inne så väntar du på den dagen då allt är bra mellan er igen. det kommmer gå jättebra, men allt händer pga en anledning. puss

2009-10-11 @ 22:57:41
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej vännen

Om det är en vän och vänskap, bör den klara lite stötar och lite törnar. Till och med riktigt långt uppehåll. Tänk på mig och din mamma. Många många år gick utan att vi hördes eller träffades. Sen när vi sågs igen och fick kramas igen... ja då är alla åren bara borta och hon är min allra käraste vän igen. Som om åren inte betytt ett dugg.

Jag har en ny blogg. Enkelapan ;)

Välkommen in på en titt

Kramar Helene

2009-10-12 @ 09:18:39
URL: http://enkelapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0