Reklam provspelning

I dag ahde vi esteriskorgentering hela dan och de var okej kantiskt. Vi fick en låda med lite saker i och sen skulle vi göra något med de. I dag skulle vi göra en treiler till de som kommer.
Sen gick vi på medelhavs museumet lite föörläng så att de bli tråkigt och vi kunde inte gå för vi hade fem papper med frågor att svara på medans vår lärare satt och fikade...

Hannah hade frågat om de var någon/några som vill gå på en reklam prov spelning med henne och jag tackade ju så klart ja!
Vi fick se hur vi skulle göra sen fick vi ta kort en och en. De företag vi skulle göra reklam för fick de inte säga av något skäl (töntigt), men de kommer finnas på deras hemsida. Sen gick jag Ester och Maja till ett kudd rum medans Hannah fick börja filma. Sen gick Maja och sen jag och sen sist Ester. Man fick lära sig en kort konogarfi och sen undertiden de filmade så pratade hon och berättade vad hon tyckte vi skulle göra. Hon berömde mig jätte mycket så de var ju posetivt. Och sa oxå att jag hade fint leende :D
Tack Hannah för den upplevelsen. Nu får vi se om dem kontaktar oss igen!


Ester, Hannah o Maja <3

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0