Säbyholm!

I dag har jag varit på Säbyholm hela dan. Där hade de försälning av grönsaker, frukter, träd, och växter. Lite kul att vara där dels för att min kusin har gått där (de är en skola) men oxå för jag vet att Elin går där nu och fick oxå veta i dag att Erika går där man när jag tänker efter har jag hört de förut för hon frågade mig om Elin gick där. Jag letade lite efter Elin men träffade Erika och Adrian istället och hon sa att Elin inte var dä, lite synd för de skulle ha varit jätte kul att träffa henne igen. Har inte sätt henne på snart två år. Och jag saknar henne så mycket!
Hon sa oxå att hon skulle mötta Ida som jag oxå såg lite senare under dagen.



Snart ska jag vara barnvakt igen men den här gången till mina kusin barn. Anton och Oscar!
Får se hur de går, men de går nog bra!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0