Samtal med ettorna

I fredags hamnade jag med några teater ettor när jag skulle äta och vi snckade lite. Sen kom hon med blå ögonskugga och lite större ögon som jag inte vill nämna namet på av en anledning... (ja eller två anledningar, ett att jag inte tycker om henne och två att jag egentlignen inte vet hennes namn) och satte sig med oss och oj vad sämningen blev anurlunda. De var hon som snackade hela tiden och Gårdon och percing i naven osv.
Men vi snackade oxå om när vi spelade upp för dem. Och helt plötsligt började hon prata med mig och jag blev fett förvånad för hon har alltid bara tittat snet på mig. Hon frågade mig vilken jag dialog jag spelade i och jag svarade ju förstås och så sa hon jaha, shit den var ju jätte bra när vi jätte duktiga.
Jag visste inte vadjag skulle säga eller vad jag skulle tro eftersom hon är den jag skulle lita på i första hand men men.... Sen snackade vi om när de skulle spela upp för oss och att deinte ville göra de eftersom vi var såna proffs.. haha. PROFFS skulle jag inte säga att jag är men jag låter dem tycka om de vill men jag håller inte med.

Jag vill vet vad låten våran grupp dansade till heter, skit bra låt och jag skulle vilja ha den... hjälp?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0