Varför just mig?

Ligger här på golvet i mitt rum och äter en liten choklad som jag fick av Ester. Dagen har varit bra, i dag hade vi uppvisning för ettorna med våra dialoger. De gick jätte bra, jag och Sofie glömde ingenting :D

Jag har tänkt på en sak hela dan, och de kanske låter lite konstigt. Varför är ni kompis med mig? Varför är ni med just mig, varför e jag speciell?
JAG VILL ATT NI SVARAR ÄRLIGT OM NI LÄSER DE HÄR!
Varför är inte jag den som ni tittar snet på osv ?

Juste jag tycker våran klass borde tänka till lite, tänka på vad ni säger och på vad ni inte håller och gör


The song is about me, I'll Know. Because I'm the bigest bitch in my world... sorry!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

För jag vet vem du är. Visst du kan vara bitchig mot andra, det kan ingen förneka. Men när man är med dig själv är du verkligen underbar! Du är det. Du är rolig, bryr dig och världens gulligaste. Tror inte att alla kollar snett på dig för det gööör dem inte. Visst du har ett tremrament men det har vi alla och det får men lära sig att leva med.



Andra kan kanske tolka min komentar elak på vissa ställen men jag är iallafall ärlig. Alla har sina brister och dem får man lära sig att jobba på.



Puss på dig mitt hjärta<3

2009-10-20 @ 17:31:09
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0