R.I.P Moster B... <3

Kommer aldrig glöma sommrarna ute på landet och när du och Carl- Erik bodde i de stora huset. Eller när vi var och tittade på runstenar och när vi åt glass i solen.

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och varje gång jag är ute på landet så kommer de finnas en tanke om dig och ditt glada humör.

Kommet ihåg när jag hade kommit hem från sports camp och vi hade åkt ut på landet och den helgen var jag inne och villa eller sov. Men då var jag oxå kär men de sa jag inte. Sen när vi skulle åka och mamma och jag sa hej då till er då underade du var jag hade varit. Mamma berättade att jag var tröt efter två veckor på Sports Camp men då sa du: Jaha, jag trode att du var kär!
Haha, hur viste du!?

Tack för alla minnen!



Liv i Frid i Himlen, jag tror Gud saknade en ängel och de var därför han tog dig!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0