Springa naken i regnet!

Jag kommer ihåg sommarna när jag var liten och var ute på landet. När de regnade som mest sprang jag och min lille bror nakna i regnet runt huset. Om ni körde förbi där då kasnske ni sätt mig naken... hah
Nu när jag kom hem från tränningen så började de regna och sen stört regna och då fick jag en inpuls så jag sprang ut i spöregnet. Innan Jag började springa ner för gatan kom en grå volvo förbikörande så om ni satt i den så fick ni se... ja, men när jag kommit en bit ner på gatan kom jag på att jag bara hade på mig en vit tröja, svara trosor och en vid sport BH och tröjan blev genomsiknlig och de blev sport BH:n oxå och så såg man mina svart trosor, ja ni fattar så då vände jag igen. Men jag sprang runt i våran trädgård och gu va kul de var. Vilka minnen!

JAG ÄLSKAR NÄR DE REGNA OCH ÅSKAR UTE, DE ÄR DE BÄSTA SOM FINNS!

Men som alla vet så är jag lite konstig och de står jag för i de här fallet för jag har alltid ÄLSKAT regn, de för jag skiter i hur jag kommer se ut. 'Har inge hår som vågar sig eller något sånt.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0