Min vecka, om ni bryr er!

Jaha vill ni höra min vecka? Ni får den kortfattad eftesom ni inte bryr er!
I tisdags var jag med Douglas som jag inte träffat på sjuk länge. Vi gick på en trevlig promenad i stan och sen gick vi och fikade.
Onsdags var jag med Emelie K och vi var på bio.
Torsdags var jag i skolan och gjorde klart lite grejer jag legat efter med.
Och så i fredags gick jag på teater med Sara och hennes syrra, 'De röda skorna', inte den bästa jag sätt. Sen när jag kom hem åkte jag och pappa till slussen och vi mötte mamma där och vi åkte över till djurgården och åt sen gick vi på Björn Skifs och de var kul och bra!
Lördagen var vi i forum och sickla sen åkte vi till min kusse Emelie och firade hennes son Love på två års dagen, så söt"
Och så i jag har jag bytt däck på BMW och sen tvättade jag den, med lite hjälp av pappa. Han fick göra de och inte vill och inte orkade göra, hih
Sen åkte vi till min syrra och åt  lunch och där var oxå Andreas fam. min kussin.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0