Stan me Emmy <3

Nu ska jag låta Ärt skriva åt mig för jag orkar inte! Med andra ord kommer jag koppa, sorry! Men kommer göra texten kusiv så ni fattar vilken jag har tagit och inte!

Skärtorsdagen, påsk, 1april. Mycket firas idag.

På metro idag kunde jag hitta tre aprilskämt;
1. Man skulle få något sort chip i kroppen som sl-kort.
2. Donken tar bort osten från cheesburgaren, de lägger den på hamburgaren istället.
3. 3D linser på sf-bio! "Så det inte blir pinsamt på t.ex dejter"
DÅLIGT!

Därpå för länge så sa man till folk att man skulle dra en strumpa på tv-skärmen så att man kunde få färgTV. Undra hur många som stod framför TV-n med en strumpa och försökte få lite färgbilder. Vad dumma de måste känt sig efteråt, jag hade ifs också gått på det!

De här diskutreade vi i går eftersom de var första april (för er som inte fattade de).  dan var kort och efter skolanåkte jag och gjorde nagelförlängning på åhlens, lite dyrt kanske,  (950 kr) men vill ha de. Sen mötte jag Mawa och vi gick först och fikade i kungsan i glas baren, vet inte vad den heter. Sen gick vi på bio och såg Snabba Cash och den var bra.

I dag har jag träffat Emmy i stan och vi hade de jätte mysigt, vi shoppa, fika, shoppa och bara va. Och fan va kul vi hade när vi ''lekte'' med fjortis rösten. GUU VA ALLA GLODDE!
Måste göras om och spelas in... hah

Jag köpte en tröja och en tjocktröja och ett par solglasögon. 

Vi var i ryssland och så kallade kungsträgården och sen tog vi en lunch i paris (som ni ser så är de effeltonet bakom Emmy) så underbart!


Söta Emmy<3


Såå COOLA!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0