inte då mycket men lite!

I lördags var ja hemma och fixade lite i trädgården. och sen åkte vi till mammas bror och åt påsk middsag. Där var även några vi brukar stöpa ljus med och deras ''barn'' Axel, Isak och Elis <3

I går körde jag till handeln och fixade lite spräjflaskor... Sen fick Marre köra på ett industriområde och de var sjuk kul, uppförsbakar är sjuk svårt att starta i (och de vet alla som provat) och jag skrattade så jag grät, när nästan lika mycket som när jag själv gjorde om inte lite mer för marres rivstartar.
Sen när vi kom hem bytte jag hjul, från vinter till sommar hjul på min bill och åkte ich tittqde luft trycket i hjulen. Jag har kommit på att nagelförlängning är inte bra när man ska meka med bilen, hah

I dag blir de en chilla dag tror jag. Och anledningen jag inte har skrivit tidigare är för min data inte vill sammarbeta med mig.

<3

Får vel säga GLAD PÅSK PÅ ER MED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0