Vad söt du är i munnen gumman"!

Min vecka har de inte hänt något sp så de är därför jag inte skrivit. Eller jag kan berätta om när ajg och ärt satt utanför min sv. Då kom de två tjejer ochden ena skulle spotta ut ett tugummi i papperskorgen men missar. Då säger jag med ironi ''Oj du missa'' Tror ni inte då att hon svarar ''OCH?'' och blev fett förvånad så jag svarade ''Ja de kanske är dags att ta upp de!'' och då svarade hon spydigt (Hon trode hon var COOL) ''Ja, men då kan du ta upp de då!''. Varför skulle jag vilja de för? ''varför ska jag ta upp ditt äkliga tugummi för?'' Och då fick jag ett jätte moget svar. ''Asså jävla Idiot (eller tönt) allså!'' jag säger bara ''Jamen Tack desamma gumman''... SÅÅ ÄGD!
Sen kom hon till backa med ett gäng killar och när alla dem hade gått förbi oss igen så var tugummit borta, någon trampade på den, HAH vilka LOSERS!

Träffade Martin en sekund i slussen i dag och sen tränning ''gubb jumpa'' för våran trännare var inte där så hennes venina tog över och hennes man kör gubb jumpa så då fick vi oxå göra de. Rätt kul!

I morgon äntligen fredag. Helgen - ett kalas och två castingar enså länge!

Jag tycker hon kunde lägga den där!


Oj de kan ju alltid hända!

NOT!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0