Ändrade planer

Hej igår blev de inte riktigt som tänkt. Emelie var sjuk så på förmiddagen dushade jag och sen läste jag lite skvallertidningar. På eftermiddagen åkte jag och pappa och skulle köpa trännings skor till mig. Men de blev lite mer. De blev två jakor, en luvtröja, en mössa ett par trännings skor och ett par strumpor som jag fick på köpet för när vi kom hem och jag skulle sätta på mig skona var de två höger skor så vi fick åka tillbaka och då fick jag ett par strumpor som plåster på såren... hah"!

I dag hade vi bara två lektioner för de två sista var inställda. Jag och ärt som inte har något liv satt i kafeterian i typ två timmar och åt makor... Sen åke jag hem och nu har jag smsat med Martin N och de var sjuk länge sen jag gjorde de så de e skit kul.

I morgon har vi friluftsdag och jag ska åka skriskor med Olivia, Isabelle, ärt, Ester o Sandra L... Jag, Isabelle, Ester och Sandra L åkte förr året oxå så jag tänkte visa lite bilder på de!






















Tre på hal is!








Ett fin foto om ni frågar mig!

Den dagen var de sol och allt, vi får ju hoppas att de blir de i morogn oxå!

xoxo

sp. Ester jag e inte arg på dig, men tänk på de till nästa gång, <3 love you"


Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG VILL ÅKA SKRIDSKOR MED DIG!!<3

2010-02-09 @ 17:59:27
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0