Är inte nere!

Hej, till er alla som tror att jag e nere. Asså jag är inte de, jag vill bara hitta tillbaka till mig själv. Känner att jag bara skiter i allt och alla och de vill jag inte göra. Jag vill göra som den gamla Lina gjorde.
Ligger såå MYCKET EFTER i skolan och känner att de inte är någon idé att försöka. Jag gör en massa annat skit som att skriva här eller titta på film (tittar just nu på This is England) och vist är de kul att göra de men jag kommer ingenstans om jag inte gör de jag ska. De blir ju lixom inte bättre.
Vill träffa mina kompisar mer men har aldrig tid för att skolan kommer före som jag inte ens gör. Låter de konstigt och att ni inte riktigt hajar så är de helt okej allt är som i mitt rum SOM INTE VAR STÄDAT!
Jag har en massa saker överallt och har ingen ordning på var jag har allt men om jag städar upp och får lite ordning i mitt liv så kanske ''rummet'' blir städat sakta men säkert.

Ja som sagt om ni inte fattar så är de lugnt. Men jag är inte nere och jag är inte arg/sur/irriterad på någon av er mina vänner. Ja sen finns de ju dem som jag irriterar mig på i alla fall men de är ju inte bara för de här...

Puss jag hoppas ni fattar något ord i de här inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0