Beroende?!

(Lovar tar inte illa upp jag driver jag med!)

I dag har jag varit i forum och handlat lite och jag måste säga att jag tror jag är beroende för så fort jag se en butik med halsband eller smycken överhuvud taget så måste jag gå in och titta och om jag hittar något så måste jag köpa de men måste oxå säga att jag har miljarder halsband och smycken som jag knappt använder ändå köper jag nya.
De är fan inte bra. Mår fan dåligt efter jag gjort de och slösa en massa pengar på de känner jag inte är så kul eftersom jah typ bara kommer använda dem i en vacka eller så. Jag tror typ att jag skulle kunna ha ett halsband för varje dag i minst ett halv år... och jag överdriver inte!

Ska till M.D.Y.N i dag och fira henne. Kanske sover där med"!
SKa bli kul, man måste vara posetiv annars är de ju ingen idé att försöka.



Juste har gjort de nu som jag skulle göra till dig... vänta bara ska du få se!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner mig trög med vem är M.D.Y.N?

2010-02-20 @ 17:01:08
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0