Bli tillsammans?

Ja vad ska jag skriva i dag. M.D.Y.N kom inte i dag men kanske en annan dag. Vi var på musweum i dag och de var jätte kul, not!

Just nu har jag precis varit på träning och nu snackar jag med Emelie.

Jag har typ inge mer att berätta eller jo, Isbell o Olivia vill att jag ska bli tillsammans med Martin.
Vad tycker du Martin, ska vi bli tillsammans? Haha!
Dom hoppas på att de händer något i Trysil (eller vad de heter) och ni får ju tro vad ni vill. Jag hoppas jag inte sårar några känslor <3

I morgon äntligen fredag!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan inte säga att ni inte skulle passa tillsammans, för de skulle ni men..nej...det skulle bli så himla fel! Min värld skulle vändas upp och ner xDxDxD

2010-02-18 @ 21:01:11
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, ne men som du ser då är du inte den ända som tycker de. Vf skulle din vändas de är väl ändå mitt liv som skulle de?!? :P heh

2010-02-19 @ 13:02:40
Postat av: Isabelle

någon dag... de kommer hända nått ;)

2010-02-19 @ 17:16:06
URL: http://belles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0