Dans förestäling - ''Bortom Stjärnorna''

Dagen har varit bra. Fick tillbaka matte provet och fick G och sen på kunturhistorisk förljupning fick jag VG på en ässe!

Sen hade vi resurstid men ingen gick på den men den var i skickla så på bussen satt jag och övervägde om jag skulle gå eller inte men bestämde mig för att gå. De var dans treorna som hade slutprojektion och jag säger bara; NI MISSADE NÅTT! De var sjukt bra och till och med de bästa jag sätt. Men jag ska inte säga att jag har sätt JÄTTE MYCKET dans men ganska många och de här var de bästa.
Ni gjorde en miss när ni ínte gick och såg den.

Åkte hem och åt och nu kommer jag precis hem från en tränning så nu har jag värmt upp för spökbollen. Kan kse ska sova lite.

Snackar med en barndoms kompis så får hjälp mig lösa mina världsproblem <3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0