Har inge att skriva som den här låten som är värdelös för de är ju en sångo om ingenting!

Ja nu har jag fått en order att skriva ett nytt inlägg men ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva för i dag har jag inte gjort något kul. Jag har PLUGGAT, kan ni tänka er, på en lördag och de är de jag gjort hela dan. Sen lite andra så saker men inte något sp roligt. Jag pratade lite i telefon och tittat in lite bloggar.

För er som undrar så pluggade jag Matte, Psykologi och Teater (Hamlet)... kul de låter va?

Nu sitter jag och tittar på melodifestivalen och de är de tredje uppdraget och än så länge har Ola varit bäst sen hon som sjunger nu och trea, ja och sist tvåan...
Men vi får se om jag tycker de när jag hört alla låtar!

Informerar er kanske  sen vilken jag vill skulle gå vidare och vilken jag tykcte var bäst!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska se hamlet med min klass :D:D:D:D:D:D:D

2010-02-06 @ 20:37:37
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0