Näst sista inlägget!?

Hej.
Har sovit jätte bra. Hade ett litet anfall på kvällen men de är lugnt nu. I dag har vi matte, Kulturhistoria förljupning och sen resurstid då vi ska till sickla och de dans treorna slut prodjektion.

Sen kan jag hem ohc packa klart nästan allt jag ska ha med mig till Trysil och sen göra min i ordning för spökbollen i natt. Och där i mellan ska jag sova lite oxå. I går läste jag vad jag skrivit från förra spöckbollen på bloggen... vill ni se?


Jag kommer kanske skriva något i bloggen i kväll men sen kommer jag inte ha någon data i trysil så ni får höra hur de var där när jag kommer hem eller nästa dag får se om jag orkar skriva när jag kommer hem.

Jag tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0