Puppy Love

'Jag har jätte mycket att göra men jag gör de inte. Några tips för att komma igång?!

Sitter och väntar på en lektion och lyssnar på RONNALD MACDONAL. Tror inte jag går på kören i dag, känner mig för försyld + att jag måste städa mitt rum för M.D.Y.N kommer på torsdag.

Jag vill veta vf ärt e på sjukhus oxå, har någon svar?

Önskar att jag kunde göra något för Emelie A för hon känner att hon förlorat allt. Jag kan ju säga att du inte har förlorat mig <3
Jag vet vad jag ska göra .... <3 haha! ;) tror du kommer gilla de.

Måste antagligen träffa Martin oxå, får se när de blir.

Sara o jag kanske ska på bio på fredag <3


Dem sjunger om Emelies hund eller Emelies love till hennes hund. Ja ni hajar!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hoppas jag aldrig förlorar dig heller!

Hahahahah låten xD<333333

2010-02-16 @ 17:29:46
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Sara

Yeey valentine's day! :D

2010-02-16 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0