Sing (movie) star!

I går var jag ju som sagt i forum. Sen trog jag till M.D.Y.N och vi skulle fira henne på en resturange. Och de var jätte kul och super lyckat. Vi åt och drack och hade trevligt. Hennes minsta brorsor kände inte igen mig men men de var ju ett tag sen vi sågs. Martin kände ju så klart igen mig och hade saknat mig och så klart jag saknar honom med. Så jävla kul att träffa honom igen <3<3. Vi sjöng mycket sing star. Forlorade bara typ 7 gånger av alla min matcher. Sen vid halv ett gick vi hem till dem och körde lite med sing star och åt (maka) och drack lite till. 
Johan M.D.Y.N:s ''pappa'' slog vad med mig och en annan tjej att han skulle väcka oss kl halv åtta och sjunga sing star med oss, 50 kr om jag inte var upp innan halv åtta.
Vid halv fem började vi gå och lägga oss. Jag M.D.Y.N, Martin N, Max, och Monika. Monkia och jag ställde klockan på 7.20 och sen halv åtta skrev vi ett sms till Johan.

Dax att sjunga sing star nu!



Fick till svar lite till bara. Och då svarade vi, okej du får 10 min. Sen kom han upp och vi gjorde eller värmde en kladkaka till M.D.Y.N och sprutade på grädde och sen jordgubbar. När vi var färdiga så fick vi veta att vi inte skulle gå in till henne än eftersom kluumpen skulle kommer.
Vi började sjunga lite, jag och Monika. Sen fick Johan sjunga vid halv 9 och jag kan ju säga att de lätt förjävligt!
Vid halv 10 fick vi reda på att klumpen inte skulle komma. Så vi gjorde kladkakan fin igen och slog upp champanjn i glas och sen gick vi in till henne och sjöng. 
En riktig CHAMPANJE FRUKOST!
Vi åt riktig frukost och sjöng lite till haha!

Vid ett åkte jag till Helen och firade henne i hennes nya lägenhet.

Ja som ni kanske har räcknat ut så sov jag bara två och en halv timma i ''natt'' så hej då måste sova för att orka i morgon!

Dom här två låtarna är såå vi, M.D.Y.N! <3

<3

Sjunger de om oss eller vad?!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0