Tänk på vad du säger!

Dagen har varit både rolig på irriterande. När jag gick på tubben i morse och de var ju fullt så jag ställde mig i en en av gångarna och då var några tjejer på 11 år som gjorde plats för mig även om de var fyra stycken.
Sen gick dan och på pa kom jag olivia och Isabelle på vårat projekt arbete. Men de kommer jag berätta mer om när de närmnar sig.
På Teaten fick jga jobba med S och J i samma grupp, hah INTE KUL!

Sen hade vi Arlanda (Arbetsliv) och då snackade vi om hur man gör slut och när man vet att kärleken är slut. Allt var bra tills Ramin kom in i rummet och forstörde både tysnaden och samtals ämnet.
Jag sa till honom att vara tyst.
Och skriver våran dialog;

Jag; Kan du vara tyst?!
Ramin; Lina blir fett arg, hah!
Jag; Varför måste du säga något och sen skratt när de inte äns är kul?
Ramin; Hål käften jälva kul sugare!

Sen var de samtals ämnet slut. Blev fett irriterad. Jag kanske tar illa upp, tänk om jag är lesbisk... Jag tycker inte han har rätt att säga så. Vist han kanske skämta men han säger alltid sp jävla mycket skit och komentarer men han tar inte reda på hur dem landra hos den han säger dem till. Man kan bli sårade, men de fattar väl inte han!

Säg i mot mig om jag har fel!

Ärta o jag snacka lite om saker jag inte tänker ta upp här men de var skönt att snacka med henne. Martin ringde och jag träffade honom i stan över en kopp te. Ska var skönt eftersom han fick min på andra tankar <3 Love you!
På tubben till slussen skulle jag säga en sak men ångrade mig och sa som ursäkt att de var visa personer som lyssnade på vad vi snackade om. Och då är de en dam som sägar nej jag lyssnar inte och sen e de en annan som vänder sig om och oxå säger de... ja ba shit! Jag var bara eronisk för att jag inte vill berätta den skaen för Martin. MEn eftersom de hörde de så måste de lyssnat på ena örat. (Måste säga att de vaqr väldigt full på tåget och vi stod)

För att lätta på stämningen  ska jag låta er få lyssna på en låt som jag lyssnade på när ajg var liten och jag har även CD:n. Jag stod och dans och sjöng till den när de var reklam för CD:n på Tv...



xoxo

Kommentarer
Postat av: Ester

Jag blev jätteförvånad att han sa så (Ramin alltså) tycker inte att man säger så och jag tycker verkligen inte att du överreagerade...

<3

2010-02-01 @ 21:12:00
Postat av: Lina

Tack, blev sjukt chockad så tack för svaret!

2010-02-02 @ 11:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0