Klassfest <3

Hej alihopa de var ett tag den nu som jag skrev men de är för att jag inte haft tid. Men jag en ''massa'' att säga. I fredags var de en vanlig dag i skolan, jag gav Ester, Ärt,Isbell o Olivia en anna hjätrans dag pressent. Sen gick jag och köpte en body och ett par taits. Vid åtta var jag vid gullmars och träffade där Ester och sen kom sofie, Fredrik och Max. Men dom jag väntade på kom lite senare och de var Isbell och Olvia. Vi åkte till Maja för där skulle vi ha klass fest. (Gav Maja en ros) Kvällen blev lyckad, vid ett ringde jag mamma som skulle hämta mig. Hon skjusade oxå hem Isbell som måde lite dåligt och ärt.

Den bästa kommertaren på hela festen var när Oskar säger;
De var lite ensamt där borta. Ja, nu har man sätt er fulla oxå!
Jag; Jag är inte full!
Oskar; Ja,vist.
Jag; De är sant, jag har inte ens drukit och jag behöver inte alkohol för att ha roligt!
DÅ säger han; Men de behöver jag för jag e så tråkig!

Haha, såå skönt kommentar.

Igår var vi runt i affärer. Först en musik affär där Marre skulle lämna in en gitar. Jag fick ett Keybord och är jätte glad över den. Kan spela, titanik, love me tender, nationalsongen och trollmor har lagt sin barn. STOLT*!
Sen köpte jag ett par nya byxor och snckade lite med Isbell och ärt.

I dag har jag inte gjort någtot sp hade gärster på dagen mammas bror och nu´ska jag till sara! <3



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0