-_- (\/) -_-

Ja ni får tro vad ni vill om mig och Martin. Men låt oss sköta de själva!

Kom precis hem från bio med Sara och Kait Lyn (vet inte hur hon stavar) och när vi gick där i från så såg jag en massa män som gick tillsammans två och två och min fråga är; Är alla gey eller är de kolegor eller polare. Går killar/män på bio tillsammans?

I filmen säger de;
Han 1 - Hur kan du ha kärlek?
Han 2 - Jag gifte mig med min bästa vän!
du har inge rätt
Haha gissa vem jag tänkte på. Och nej Isbell du säger ingenting likanande; ''Jag sa ju att ni kommer bli tillsammans''
För som sagt låt oss sköta de själva och destumer ni tjatar mindre säger jag och ja ni hajar va....?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha =)



nej men Lina jag skojar ju lite, inte ta illa upp ;) <3

2010-02-20 @ 12:46:50
URL: http://belles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0