Emelie <3

I dag var se sista gången vi fick se Fredrik och förra gången var de sista gången vi såg Ebba och första gången vi hade lektion med Håkan.  De var de som hade ett slut projekt och vi fick lära oss att bli av med stress och ångest. De var 6 lektioner varje tisdag fran 15 till 17. Toppen timmar och i dag var de sista gången och de tycker jag e tråkigt för jag lärde mig för en gång skulle något.

Sen åkte jag med Nina på tuben när jag skulle till sången. Kul att vara tillbaka eftersom jag inte var där förra veckan.

Fick sms i dag oxå att min pressent till Emelie A som inte mådde så bra hade kommit fram och hon var jätte glad för den. Vi ska förövrigt ses på fredag.

Ne nu måste jag packa men nu får njuta av en JÄTTE gamal bild på mig och Emelie!


Från mig får du alltid kärlek! <3

xoxo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha snyggingar på bilden, vilka brudar! Love you!<3

2010-02-23 @ 21:55:22
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0