Förslag till SL!

Har precis kommit till skolan och får reda på attvi inte har någon lektion för våran lärare har inte kommit. Så vad ska man göra nu?
Ina är en tjej som ska prov gå den här veckan och om hon trivs börjar hon i trean. Han har inge så mycke att säga om henne en så länge, men kan säga att jag inte vill haen till tjej i klassen. Men ska vara posetiv!

Igår när jag var på busshållsplatsen eller i dag med så var människor så ''desperata'' att de liftade... hah!
Varför gör SL så här. De tror att de är smarta när de ersätter tåg med bussar men då blir de ju mindre bussar på andra håll så jag tycker att de ska skaffa fler bussar om de ska göra så. Och om de inte akn göra de tycker jag de ska skaffa värme spår till tågen!
Eller om de inte kan de så kan de skota och om de inte hinner kan de vel ringa in de som är arbetslösa så de går snabbare. Jag tycker de låter jätte smart, men har dock inte tänkt på vem som ska ge dem lön (alltså de arbetslösa)


Kan inte lyssna på låten i skolan så har ingenaning hur den låter!  Haha!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0